mandag 22. september 2008

NM-lag og NM-lavland

Jeg har ført strihåren Indie på en del prøver og i høst ble det helklaff med både 1VK finale med CACIT og 2VK. Det holdt til å bli tatt ut på strihårlaget så den 2. oktober stiller jeg for første gang på NM-lag. Jeg skal også filme denne dagen. Takk til Ellen og Bjørg som spurte om jeg ville føre Indie, det blir både spennende og litt skummelt å gå mot så gode hunder som skal være med på NM-lag. Men vi har jo slått dem før så...

Jeg tar også med Tavi og håper å få etteranmeldt henne på NM-høyfjell individuelt, hun har jo en ganske fersk 1.VK så mulighetene er absolutt tilstede. Forventingene er svært lave til NM-høyfjell, det sies at terrengene er ganske spesielle med høy vier, men vi tar alt som skjer som en bonus.

Både Indie og Tavi er meldt på til NM-lavland som går 10-12. oktober. Jeg skal føre Tavi, mens Bjørg skal føre Indie. Gøy å være to under selve konkurransen og kjøreturen blir også en del kortere. Forventningene til NM-lavland er heller ikke store, det blir ikke tid til å være med på lavlands-trening pga. NM-høyfjell, men en sjanse har vi jo. Uansett gøy å få med seg 2 NM i løpet av en høst.

Ingen kommentarer:

Jegernytt