lørdag 18. oktober 2008

Kennel Rypesteggen en realitet!

På lørdag fikk jeg brev fra NKK om at protest-tiden for Kennel Rypesteggen var utløpt og at det ikke hadde kommet inn noen protester. Det vil si at jeg nå offisielt er innehaver av det som jeg selv syns er norges kuleste kennelnavn - Kennel Rypesteggen.

Selv om kennelnavnet er godkjent av NKK og FCI, var jeg ørlite nervøs for at noe skulle skje under den 8 uker lange protest-tiden. I tillegg så mente alle jeg nevnte det for at jeg umulig kunne få Rypesteggen som kennelnavn og at dette bare MÅTTE være opptatt. Men det var det altså ikke.

Valper som kommer fra mitt oppdrett vil derfor få følgende navneoppbygging: Rypesteggens + MELLOMROM + Kullbokstav + tispas første bokstav + hannhundnes første bokstav + MELLOMROM + Valpenavn.

Ingen kommentarer:

Jegernytt