onsdag 23. september 2009

Lexie & Støkk

Jeg har farta litt rundt omkring i høst og har vært så heldig å få møte to av valpene til Octavia som bor langt unna meg. Odd Helge Løvseth besøkte meg på Kongsvold og Lexie hadde utviklet seg til å bli ei flott og vakker tispe. Hun har allerede rukket å bli BIS på valpeshow og hun har også tatt apportbeviset. Odd kaller henne bare for Dronninga og det tar jeg som et godt tegn ;-)

Rypesteggens AOA Alexandra

Odd Helge Løvseth med Rypesteggens AOA Alexandra

Jeg kjørte forbi Lundamo i Trøndelag på vei til Værnes for å fly hjem til Stavanger når jeg plutselig kom på at jeg kunne stikke innom Eirin Dahl og Eskil Hovin. Støkk hadde også utviklet seg til å bli en stor og flott hannhund som det blir spennende å følge fremover. Det virker som Eirin og Eskil er ekstremt jakt- og friluftsinteressert og de har hele 3 hunder fra før av. Det var var veldig hyggelig å kunne stikke innom dem på kort varsel, selv om jeg ikke kunne bli særlig lenge.
Eirin, Eskil og Støkk.

Rypesteggens AOA Støkk

Ingen kommentarer:

Jegernytt