lørdag 8. august 2009

Sommerhilsen fra Hege og Leah

Jeg har fått en koselig mail fra Hege Hansen med mange fine bilder. Hege har fra før av korthåren Bravo som hun allerede har fått 1UK og 2X3UK på. Det blir veldig spennende å se hva Hege får til med Leah på jaktprøve, at hun har kommet i svært kompetente hender er det ihvertfall ingen tvil om.

"En liten sommerhilsen fra Oslo. Her går alt bra, Leah vokser og vokser.. I førsten var leah litt forsiktig med andre hunder, hun er det litt ennå, men blir bedre og bedre. Og blir fort varm i trøya.Men hun er litt forsiktig med nye ting. I helgen var vi på Hageseter på Pointer samling, og det gikk veldig bra. Sender noen bilder fra turen. Ellers så er vi med på valpetrening sammen med 8 andre valper fra kullet til Aron og Pippi. Dette er det Violet som holder. Så kjempe bra og få være med dette, og jeg synes Leah er flink. Vi kommer til å ha en valpesamling hos Anders Landin i Nov så det gleder vi oss til. Så vi bør vel ha dressuren rimelig på plass når vi skal dit.Ellers har leah tatt stand på duer og annen fugl, og jeg liker det jeg har sett hittil. I førsten holdt hun seg ved bena mine, men nå blir hun bare varmere og varmere og tar seg mer og mer ut. :) Jeg hadde også en litt morsom ting her, hun tok stand på en due og jeg kom et stykke bak henne. Hvor i det hun tar stand, snur forsiktig på hode å ser på meg og retter hode forover igjen og fortsatt står stille. Litt gøy faktisk, bare 4 mnd gammel. Jeg lurte også på en ting til, hvordan ligger det ann med registreringspapirene? Håper dere har en fin sommer. Voff fraHege, Bravo og Leah."



Ingen kommentarer:

Jegernytt