onsdag 2. september 2009

NM-høyfjell LIVE!!!


Bikkjene er lufta og matpakken smurt. Nå gjelder det bare å få en god natts søvn så en er pigg og opplagt til morgendagen.

På fredag starter NM-høyfjell og jeg stiller med Tavi på startstreken. Men dagens teknologiske hjelpemilder er det fullt mulig å oppdatere bloggen via min iPhone så da kommer jeg til å legge ut hva som hender i løpet av dagen.

Jeg kommer ikke til å dekke fredagen slipp for slipp, men vil prøve å få det viktigste med, dvs. hvem leder, hvordan ligger Tavi ann, rangering til lunsj osv.

Så klikk deg inn på Rypeteggens blog fredag morgen og få litt underholdning live fra Kongsvold!

3 kommentarer:

Kjetil Kristiansen sa...

Du får ha lykke til Alex. Jeg garanterer ikke den samme live oppdateringen fra Hovden.

Hege Hansen sa...

Lykke til i NM, skal følge med :))

Bjørg Vaage sa...

Det blir spennende å følge med, og masse lykke til! Jeg følger med frem til avreisen til Hovden. Lover å sende meld.derfra.

Jegernytt