torsdag 11. mars 2010

Valpetreff

Hei folkens!

Beklager dårlig oppdatering fra min side, å si at det har vært travelt på jobben er en sterk underdrivelse.

Angående valpetreff så går det som planlagt fra 19-21. mars. I utgangspunktet så hadde jeg tenkt å ligge inne på stølen med de som ville være med, men siden det er så mange som vil være med, er vi nødt til å hospitere på en av campingplassene nede i Valle.

Jeg kommer til Valle sent torsdag kveld og skal i fjellet fredag, lørdag og søndag. Det er bra med fugl og jeg vet hvor den sitter, så sjansene er store for å gi bikkjene våre noen nye erfaringer.

Så det er egentlig opp til dere selv om dere vil komme på torsdag eller fredag. Regner med at de fleste kommer på fredag kveld. Det er selvfølgelig lov å ta med andre bikkjer, men de kommer ikke til å bli prioritert med hensyn til slipptid. Det er valpene fra AOA-kullet som får førsteprioritet.

Kommer snart tilbake til hvor vi skal overnatte, vi har flere muligheter.

Alexander

2 kommentarer:

Karen sa...

Hei, gleder meg til helgen. Er litt usikker på om det blir torsdag eller fredag kveld jeg kommer opp. Må sjekke litt med jobben. Blir vel en tur til Sirdalen i helgen, så jeg håper jeg får noen fuglesituasjoner med ham. Det har ikke blitt mange i treningsterenget der så langt.

Karen

Alexander Kristiansen sa...

3 dager kan bli mye for Bodie, men kom opp akkuraat når du vil, om ikke annet enn for det sosiale :-)

Jegernytt