fredag 3. oktober 2008

Suge på karamellen...

Mobiloppdatering: Octavia sto på venteliste, men kom ikke med på nm-individuelt. Nå sitter jeg i bilen på vei til vestfold og har god tid til å suge på karamellen... Det var stort i dag morges å motta gullmedaljen foran 200 nm-deltakere. Og det var ikke akkurat smågutter som ble ropt opp før oss når irsk og engelsksetter skulle motta sine bronse og sølv-medaljer. Nå skal jeg på lavlandstrening med tavi og indie, slik at bjørg har best mulig utgangspunkt for å lykkes på lavlands-nm. Ivar venter med ferske reker og pils er allerede innkjøpt. Skal bli deilig med en rolig kveld. Nå skal jeg bare sitte i bilen og tenke tilbake på gårsdagen. Me toppa heile driden igjen :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulere så mye med NM-Lag. Bra at någen fra rogaland trør te!!

Bjørg Vaage sa...

Fy flade og syge salamander....
Verdens beste fører! GRATTIS!!
Både mor og jeg er kjempestolte av deg, og veldig glade for at du ville føre Indie.
Neste helg går jeg i ilden på lavland...Det blir vel som å hoppe etter Wirkola, - men jeg lover å gjøre mitt ytterste!
Gratulerer igjen, du è goe!
Klem fra Bjørg og Ellen

Alexander Kristiansen sa...

Takk til begge to! Artig når det går veien :-)

Jegernytt