onsdag 15. september 2010

Tilbake fra filming

Akkurat tilbake fra filming i Tydalen. Sett opp imot forventningene var det skuffende lite fugl, selv om det relativt sett var et middels rypeår. Hadde en flott liten uke sammen med utrolig hygglige folk, en stor takk til Tom Erik, Bjørn og Knut Åge som lot oss være med og som la meget godt til rette for oss som filmet. Maten Tom Erik serverte denne uken var ingenting mindre enn fantastisk og overgikk alt jeg har spist tidligere, selv på de beste restauranter. Som Bjørn sa: Vi er vel de eneste rypejegerene som går opp i vekt under rypejakten.

Selv håper jeg å få til litt jakt i tiden som kommer, spesielt nå som Tavi er i storform. Rapportene fra gutta som har vært i jaktterrenget er ikke spesielt optimistiske, de har sett relatvit lite fugl, men en del fjellryper. Uansett, skal nok alltid få lurt noen om jeg klarer å komme meg til fjells noen dager.

Ellers har jeg meldt Tavi på NM-lavland som går av stabelen andre helgen i oktober. Fikk tilbud om seng og trening på rapphøns dagen før NM starter av Tom Erik og det følte jeg at jeg ikke kunne si nei til.

Skal legge ut litt info om Cola og Tavi når de respektive "lånetakere" har kommet hjem fra sine jaktturer. Håper de husket å ta noen kjekke jaktbilder :-)

Ingen kommentarer:

Jegernytt